2016 Szeptember 18

Fogyni szeretnél, vagy csak bomba alakot, Ezek a legjobb sportok, melyek leolvasztják rólad a kilókat!

Ha fogyni szeretnénk, gyakran eszünkbe jut, hogy az életmódváltás mellett – mely egy teljes étkezési reformot jelent – érdemes testmozgást is végeznünk a legjobb hatás eléréséhez.

Fontos hangsúlyozni, hogy a megfelelő étrend teszi k nagyobb részét a fogyásunk sikerének az arányában (kb. 60%) de ha nem mozgunk, szintén nem következik be a kilók leolvadása. Összegyűjtöttük a több szempontból is a legjobb sportokat ahhoz, hogy bomba alakod legyen!

Futás

Sokan ezt utálják a legjobban, pedig úgy tartják, hogy ezzel lehet a legjobban, leggyorsabb és legalaposabb módon fogyni. És csak a két lábunk, és egy jobb edzőcipő kell hozzá.

Egyetlen hátránya, hogy az izmokat is jelentősen bontja, főleg a tartós futás, ezért vigyázzunk, és ne lepődjünk meg, ha eleinte a rengeteg zsír mellett izmot is vesztünk, amit később más edzésformákkal újjá kell építeni.

Gyaloglás

Egyre jobban bekerül a köztudatba a gyaloglás, mint sport, melytől fogyni leget. Különösen túlsúlyos embereknek javasolták eleinte, hogy nagyobb állóképességet szerezzenek, hiszen a sok súllyal rendelkező embereknek megterhelő lehet az azonnali futás.

Azonban újabban tanulmányok bizonyítják, hogy ha kellően hosszú ideig tart a gyors tempóban végzett séta, 40-50 perc körül zsírégetés indul be, vagyis képesek lehetünk tőle fogyni.

Kerékpározás

Ezzel a sporttal ugyan jóval nagyobb távolságokat kell megtennünk, hogy hatásos legyen a fogyókúránk, mert kevesebb izmunkat is dolgoztatja meg, de ellenben valamennyire kényelmes, és ha jó időben tesszük, még a gyönyörű tájban is gyönyörködhetünk.

Kellemes, átmozgat, és csak egy biciklire van szükségünk, meg egy kulacsra, tele vízzel, hogyha megszomjaznánk.

Edzés fitneszteremben

A konditerem különféle szerkezetei profi segítséget adnak az alakformáláshoz. Tombold ki magad hetente egyszer egy fitneszstúdió gépein.

Otthonra is vásárolhatsz különféle szerkezeteket, melyek még a lakásod szűk szegleteiben is elférhetnek.

Úszás

Úszás során majdnem minden izmodat átmozgatod. Ráadásul nem izzadsz, ami szintén jó hír lehet azoknak, akik nem szeretek izzadni, vagy kellemetlen nekik az érzés.

Kezdetben elég, ha heti egyszer 20 hosszt leúszol, később lassan növelheted az adagokat, és így egyre javulni fog állóképességed, és egyre jobb lesz majd az alakod is.

fogyás diéta sport edzés mozgás


Megtekintések száma: 35712


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet