2016 Október 12

Egy ideje már kevesebbet eszel, és sportolsz is, a hasi úszógumid azonban csak nem akar leolvadni rólad? Talán ezen okok között van a te problémád is!

A hasi feleslegtől nehéz megszabadulni. Sokan még a is abban a tévhitben vannak, hogy létezik helyi zsírégetés, és kitartó hasizom edzésekkel elejét lehet venni az ott lerakódott zsírnak, pedig ez nem így van.

A hasi zsírpárna leküzdésének az egyik legjobb módja a futás. Ez ugyanis intenzíven megmozgatja az egész tested.

De mi a helyzet akkor, ha csak nem olvadnak azok a kilók? Összegyűjtöttünk 5 okot, mely miatt az úszógumid ragaszkodhat hozzád!

Nem fogyasztasz egészséges zsírokat

Tudtad, hogy ahhoz, hogy képesek legyünk zsírt égetni, szükségünk van is némi zsírra, de nem mindegy, hogy milyenre.

Egy 2014-ben végzett Svéd tanulmány kimutatta, hogy azok az emberek könnyebben szedtek fel plusz kilókat, akik 750 kalóriányi extra kalóriát vittek be naponta a szervezetükbe, mint azok, akik ugyanennyi mennyiségű telített zsírt.

Érdemes tehát ügyelni a kalória bevitelre, és arra is, hogy a szervezetünk megkapja az elegendő telített zsír mennyiséget is.

Ritkán eszel, de többet

Hiába eszel relatíve kevesebbet, ha ritkán étkezel, és olyankor ahhoz képest mégis olyan ennyiséget fogyasztasz, mely megterheli a szervezeted. Ma a dietetikusok inkább azt javasolják, hogy napi 4-5 alkalommal együnk legalább, és kis adagokban fogyasszuk el az aznapra kiszabott menüt.

Így a szervezetünk nem terhelődik meg. Este ez különösen igaz, ugyanis ha megterhelő nagy mennyiségű ételt eszünk meg, éjszakára megnő a vércukorszintünk, és a szervezetünkben könnyebben fog lerakódni a zsír.

Nagyrészt finomított szénhidrátokat eszel

Finomított szénhidrátok alatt elsősorban a fehér lisztet és a kristálycukrot értjük. Az a baj velük, hogy évezredeken át nem létezett finomított szénhidrát, azaz fehér liszt, kristálycukor. Ezért ilyen módon nem is kifejezetten természetes élelmiszerek az ember számára.

Ha túlzottan sokat fogyasztasz ezekből, elhízol, de már egy kevés is elég naponta, hogy szinten tartsa a pocakodra lerakódó zsírpárnát. Érdemes vagy teljesen elhagyni a finomított szénhidrátokat tartalmazó ételeket, vagy ha már mindenképp kenyeret akarsz fogyasztani, keresd a rozsos és egyéb teljes kiőrlésű termékeket!

Ha iszol, sokat iszol

Alkoholizálni mindig is káros volt, ha diétázott valaki. Az alkohol ugyanis képes csaknem teljes mértékben leállítani az emésztést, mert ilyenkor a szervezet a méreganyagok és a véralkoholszint csökkentésén fáradozik, ami megterhelő.

Ilyenkor rengeteg zsírsav szabadulhat fel a szervezetben, ami remek táptalaja a hasi zsírpárnádnak. Ezért ha alkoholizálsz, azt tényleg mértékkel tedd, különben sohasem szabadulsz meg az úszógumidtól.

Nem fogyasztasz elég antioxidánst

Az antioxidánsok szervezetünk egyik létfontosságú alkotóelemei. Egy részükhöz csak növényi táplálékon keresztül tudunk hozzájutni, más részüket pedig csak állati eredetű ételek tartalmazzák.

Fontos, hogy eleget fogyassz belőle, mert telíti a szervezeted, így egyrészt csökken az éhségérzeted, másrészt minden lehetséges tápanyagot megkapsz belőle, így energikussá válsz, és a hasi zsírpárnád is lassan olvadásnak indulhat!

Ha ezeket a tanácsokat betartod, és köztük felfedezted azt az okot, okokat, amik nálad is fennálltak, akkor biztos lehetsz benne, hogy meg fogsz tudni szabadulni az úszógumidtól!

egészség diéta súlyvesztés


Megtekintések száma: 19322


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet