2019 November 13

Mit kell enni és mikor, hogy feltöltsük az energiaraktárainkat, és segítsük az izmok fejlődését.


Az edzésekre való feltöltődés ugyanolyan fontos, mint maga az edzés folyamata. Itt vannak a legjobb edzés előtti és utáni tippek, ha a legtöbbet szeretnéd kihozni a napi edzésedből.

Edzés előtt

Mozgás előtt érdemes bevinni valami könnyen emészthetőt a szervezetedbe. Ha az edzésed mérsékelt vagy kevesebb, mint egy óra, akkor a legjobb választás egy banán. Könnyen emészthető, káliumban gazdag, ami segít megelőzni a görcsöket. Hosszabb, intenzívebb edzésekhez adjunk hozzá egy kis fehérjét a tartós energiához: együnk egy banánt egy maroknyi mandulával, vagy egy pohár görög joghurttal. Edzés előtt legalább 1 órával egyél, hogy a testednek legyen ideje megemészteni az ételt!

Edzés közben

A vízfogyasztás a legjobb módja annak, hogy edzés előtt, alatt és után is hidratált legyél; jót tesz az ízületeknek, a testhőmérséklet szabályozásának és az energia raktáraknak.

Edzés után

A test az izmokban tárolt energiaforrását használja fel az edzésekhez. Utána töltsd fel egy olyan tápanyagokkal, amely kiváló minőségű szénhidrátokban gazdag - gondolunk a zöldségekre, gyümölcsökre, tejtermékekre vagy teljes kiőrlésű gabonákra és legalább 8 gramm fehérjét. Jó választás lehet: egy alma 2 evőkanál dióvajjal, vagy 1 egész tojással készült rántotta és 2 tojásfehérje, egy grapefruit felével.

Via Womansday

egészség edzés fitness


Megtekintések száma: 17454


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet