2016. szeptember 12., hétfő

Egy jó diéta kezdetén általában mindig összeválogatja az ember, hogy miket kell ennie ahhoz, hogy fogyásnak induljon, és olvadjanak a kilók. Azonban azzal már kevesebben foglalkoznak, hogy rendszerezzék, melyek a leginkább tiltott élelmiszerek, ételek a fogyás ideje alatt. Ezt a hatot feltétlenül került el, ha jót akarsz magadnak!

Vannak olyan ételek, amiket kifejezetten javasolni szoktak diétázóknak, de arról már picivel kevesebb szó esik, hogy mi az, amit nem szabad fogyasztani, még kisebb mértékben sem.

Ha az alábbi, tiltólistára tett ételekkel próbálkozol a fogyókúrád ideje alatt, akkor nem lesz olyan eredményes a munkád, sőt, talán még hízhatsz is!

Péksütemények, kekszek, ropik

Alapvetően a fehérlisztből készült nassolnivalók nagy része tiltott. A ropogtatni valók magukért beszélnek, hogy miért. Nem vesszük figyelembe őket, mikor munka vagy más teendők közben elrágcsáljuk őket, így töménytelen mennyiséget képesek vagyunk elfogyasztani, anélkül, hogy ez tudatosulna bennünk.

A péksütemények szintén hizlalnak, ha tehetjük teljesen zárjuk ki őket az életünkből, és együnk rozsos kenyeret. De még ennél is jobb, ha egyáltalán nem fogyasztunk semmilyen kenyeret sem kekszet. A péktermékekből származó táplálékot és ásványi anyagokat könnyedén pótolhatjuk más ételekkel is.

Cukrok, édességek

Ez talán a legnyilvánvalóbb, noha létezik egy csoki diéta, mely képes leolvasztani a kilókat, azonban a monodiéták káros hatásúak lehetnek szervezetünkre, így semmiképpen se próbáljuk ki azt, hogy édességekkel „fogyjunk”.

A cukrok hamar elraktározódnak a szervezetben, és bár testünknek szüksége van rá, ügyeljünk arra, hogy a lehető legkisebb mennyiségben vigyük be, ha már beviszünk egy nagyon keveset. próbáljuk meg gyümölcsökből származó természetes cukrokkal helyettesíteni, és hanyagoljuk az édességeket.

Sajtok

Bár ma már léteznek egészen kis zsírtartalmú sajtok, sőt, kifejezetten fogyókúrázóknak kifejlesztett változatok, alapvetően kerülni kell a sajtokat, és a tejtermékeket.

Ezekben ugyanis nagyon magas a zsírtartalom, egy nagy kocka elfogyasztott zsíros sajtnak akár az egyharmada is lehet színtiszta zsír.

Tej

A tejtermékek nagy része rendkívül hizlaló. ha szeretjük a tejet vagy a joghurtokat, akkor is próbáljunk meg tisztes távolságot tartani tőlük. Egy nagyon finom gabonapehely reggeli csábító, de tele van cukorral, és a tejben megbújó zsírral.

Még ha keveset eszünk is belőle, könnyen lerakódhat bennünk, ezért tej helyett próbálkozzunk valami mással: szójával, vagy egyéb, a tej alternatívájaként ismert készítménnyel.

Zsíros ételek

Ez talán a legnyilvánvalóbb, hiszen a zsíros ételek csak kedveznek zsírpárnáinknak, amiktől meg szeretnénk szabadulni.

Csak sovány húsokat együnk, a feldolgozott húsoknak pedig járjunk utána, és ha nem tudjuk, pontosan mi van benne, inkább ne együnk belőle, vagy csak egy nagyon keveset.

Vaj, vajkrém

Vajat alapvetően egy átlagember nem fogyaszt sokat, de aki vajrajongó, az nagyon vigyázzon! A vaj egyáltalán nem fogyókúrás étel. Ha a rozsos kenyerünket csak úgy tudjuk elviselni, hogy jó vastagon kenjük meg vajjal, akkor azt nagyon rosszul csináljuk.

Vigyázzunk a vajban sült krumplival, hússal, és egyéb ételekkel is.

egészség fogyókúra diéta étel ételek szépségápolás


Megtekintések száma: 13893


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet